söndag 22 mars 2009

Dom senaste nio dagarna.

Ja jag vet, jag är inte så aktiv med mitt bloggande men jag skriver bara när jag känner att jag har något bra att skriva.

Dom här senaste nio dagarna har varit helt underbara. Det började med att vi var ett gäng ifrån Edsbyn som packade in oss i en minibuss full med packning och begav oss med riktning mot Uppsala och Pannkakskyrkan Union. När vi åkte förbi Gävle tog vi vägen förbi där och plockade upp en till snubbe och köpte lite mat på Sibylla sen trängde vi in oss i bilen igen. Det dröjde inte länge tills att Pettson får ett telefonsamtal, så han sitter och kör i full trafik med en hamburgare i ena handen och en telefon i den andra men det gick bra ändå. När vi kom till Uppsala så åkte vi vilse lite men hittade till sist dit vi skulle. Helgen som tillbringades i Uppsala var helt fantastisk! Man blev inspirerad och man fick umgås och lära känna nya människor. Sen när man kom hem och var helpeppad på Pannkakskyrkan så vad kan vara bättre än att dra ut med ungdomarna och köra det själva utanför Tranan?

SimonWaage66_version2

Nu börjar också våren närma sig vilket jag är glad över! Visst jag gillar vintern men inte allt för länge så det ska bli skönt med lite värme nu.

Jag bara älskar livet just nu!

 

Bless / SW

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG HAR MOBILEN I ENA HANDEN OCH HAMBURGAREN I DEN ANDRA OCH JAG ÄR INNE I STAN" ahha